Rakan yang setia

Palestine

Thursday, April 7, 2011

Kenangan bersama

Teringat pula aku kepada rakan-rakan lame aku semasa zaman persekolahan dahulu facebook la tempat untuk aku menghubungi mereka kerana masing-masing sibuk dengan pelajaran. Biarlah aku melepaskan kerinduan ini dengan abdikan gambar-gambar aku bersama-sama sahabat di sini..insya-Allah..aku just letak pic yang lelaki saje la k..hehe

ini lah gambar rakan-rakan kelas aku semasa tingkatan empat dan lima iaitu kelas sains pertanian....miss u all..
belakang dari kiri: mira,pah,syimah.izati,fazila,mai,abiey,tuan,fadzla,syuhada.
tengah dari kiri: waheeda,sidah,ateh,zul,ali,zikri,zafizah,munifah,lily.
depan dari kiri: hasnan,azman,azizan,cikgu,akram,haridhi,fattah.

bersama Cikgu Akima iaitu cikgu praktikal kimai kelas kami..

ini lah ahli silat untuk persembahan sukma di Terengganu pada 2008...

ni sahabat aku yang paling kelakar dan yang paling bijak biologi dan kimia dan yang palin benci subjet add math dan math...hehe


salah seorang sahabat aku yang berjaya melanjutkan pelajaran di IMT...

sahabat yang paling rapat dengan aku..jika ada masalah dengan makwe nya akula tempat dia mengadu..hehe


ni la ketua kelas aku semasa tingkatan 4 dan 5...kaki gaduh..haha...

ni la pelajar yang muka komersil cakap Cikgu Saripah Norizam


ni dua orang sahabat aku yang pakar bahasa inggeris...

ni kawan aku yang rapat..setiap malam minggu aku akan mengajaknya keluar g mydin mall....

ni sorang lagi sahabat aku yang biasa aku panggil ustaz..kalu bab2 bace doa aku serahkan kat ye..haha

sekian sahaja yang aku mampu untuk rakan-rakan aku semasa zaman persekolahan di SMK Bukit Besar. Selamat terhibur dengan apa yang telah aku coretkan di sini..hehe...

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH SINI..SEMOGA ANDA DAPAT MANFAAT DI SINI

No comments:

Post a Comment